15 kwi 2014

Próbki i udział w zabawie

Ostatnio pokazywałam motki, a dziś pora na próbki.

Próbka 1

Próbka 1-powiększenie 
Próbka 1 robiona z 3 nitek kolorystycznych. Wyszła gruba, miękka, przyjemna. Na pewno kiedyś użyję tego sposobu, ale z innymi kolorami, bardziej wyrazistymi. Teraz było mi szkoda takich pastelowych kolorów. Po prostu nie widać lub ciężko zauważyć seledynowy kolor.
Teraz próbka 2:
Ta próbka wygrała :). Wzór to zwykłe 2 lewe i 1 prawy. W zasadzie szukałam czegoś co nie przyćmiło by pasków, a sam pojedynczy ściągacz jest za nudny.

***
Postanowiłam wziąć udział w zabawie "Wspólne dzierganie i czytanie".

Na zdjęciu poniżej książka, którą czytam oraz początek robótki.


8 komentarzy:

  1. eh.. a ja nie potrafię dziergać i czytać. Dobrze, że wynaleziono audiobooki :) Paseczki wyszły fajne. Jestem ciekawa końca dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają te kolory razem! Też jestem ciekawa, co z tego wyjdzie :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo obiecujący początek. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym wybrała drugą wersję ;)
    Witaj w zabawie ;) I chyba w końcu będę miała bratnią duszę w fantasy ;) Napisz coś więcej o książce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jedna z serii książek. Wspólnym i głównym wątkiem jest smok :). Każda seria zaczyna się tym, że człowiek Jim ze współczesnych czasów zostaje przeniesiony w przeszłość, tutaj do 14 wieku. No i żeby nie zdradzać Tobie całej treści książki, powiem tylko ... że jest ciekawa :).

      Usuń
  5. Ciekawa jestem, co z tego wyjdzie :) witaj w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw kolorów! Książki nie czytałam ale dopisuję bo lubię fantasy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że przyłączyłaś się do zabawy. Ciekawe co powstanie po wykonaniu próbek ;-)

    OdpowiedzUsuń