9 kwi 2014

Wiosenny sweterek

Przejrzałam wiele stron o modzie. Zorientowałam się jakie kolory będą modne tej wiosny. Chcąc się jak najszybciej pozbyć białej/kremowej włóczki (aby nie widzieć już jej zalegającej w kartonie) dopasowałam do niej takie kolory:


Po lewej stronie włóczka koloru białego/kremowego, kolejna to seledyn i ostatnia jest jasno niebieska.
Mam lekkie obawy czy nie będę wyglądać cukierkowo. Pożyjemy (podziergamy), zobaczymy. :)

Kształt i wzór swetra/tuniki układają się w głowie ok roku, więc pora go zacząć. Mam nadzieję że jak zacznę to plan działania w końcu się ułoży.

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny pastelowy zestaw kolorów :). Nic mi się tu z cukierkami nie kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pastele królują - czyżbyś była kolorystyczną wiosną?
    pozdrawiam, El

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak mnie natknęło na pastele, ogólnie nie noszę takich kolorów :)

      Usuń