14 maj 2014

Prawie koniec

Po raz kolejny biorę udział w zabawie z Maknetą. Prawie koniec zakładki do książki. Zostało zrobienie ozdobnych końców wzoru i ... i właśnie nie wiem czy będzie koniec czy jeszcze będę kombinować coś.
Książka ta samo co ostatnio: Gordon Dickson Smok na granicy.
Chcąc się zrehabilitować (za to że czytam nadal tę samą książkę) pokaże 2 z własnych zbiorów, które lubię:




Pierwsza to Piotra C Pokolenie Ikea. Pokolenie Ikea to opowieść o ludziach, którzy pracują po to, aby spłacać kredyty, rozczarowani rygorystycznym, sprzedanym za namiastki szczęścia, życiem.
Dla mnie to humorystycznie napisana opowieść, momentami trochę przerażająca (nie, nie jest straszna, przerażająca jak może wyglądać życie). Prosto napisana.
Druga to Francesco Fioretti  Sekretna księga Dantego, jest to powieść o życiu i pod pewnym względem twórczości Dantego (głównie o Boskiej komedii). Książka zaskakująca, pełna ciekawostek, które czasami sprawdzałam w innych źródłach czy to nie wymysł autora.

Polecam.

11 komentarzy:

  1. Słyszałam już wiele dobrego o "Pokoleniu Ikea", więc w przyszłości chętnie po nią sięgnę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za polecone ksiazki :) Zapisze tytuly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna zakładka.
    Muszę chyba sięgnąć po tę książkę "Pokolenie Ikea" i dać swoim synom do przeczytania - ku przestrodze.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Pokolenie Ikea" to coś dla mnie, choć mnie ten problem bezpośrednio nie dotyka. Pracowałam kiedyś przez rok w wielkiej firmie, na szczęście w porę zauważyłam, że radość życia ucieka mi z każdym pracującym porankiem :) Przeczytam tę książkę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokolenie Ikea... aż się boję, że sama będę do niego należeć...
    Ale za to druga książka mnie mniej przeraża i chętnie bym przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie sięgnę po te książki - dzięki za opis!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie poruszyło streszczenie tej książki pokolenie IKEA i uswiadomiło pewną sytuację. Pewnie nie pozostaje nic innego by spojrzec na to z humorem, by przełknąc gorzką pigułkę. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga książka mnie zaciekawiła, a jeśli chodzi o pierwszą, to mam nadzieję, że nie będę się nigdy utożsamiać z tym pokoleniem :D Ale to pewnie płonne nadzieje. Fajna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokolenie Ikea muszę przeczytać bo jesteś już kolejna osobą która tą książkę poleca. Zakładka śliczna. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie chyba bardziej zainteresowała sekretna księga Dantego. Świetna zakładka. U mnie za zakładki robi wszystko, co się pod rękę nawinie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było tak samo, aż zmotywowałam się i będę miała własną zakładkę.

      Usuń