11 cze 2014

Środowe spotkania

Ostatnio czytałam książkę Greya, chociaż raczej powinnam powiedzieć przebrnęłam przez nią. Uściślając dobrnęłam do połowy i się poddałam. Jak ktoś lubi erotyki z fabułą to dla niego ta książka. Jeśli wolicie fabułę z erotykiem to nie dla Ciebie ta książka. Miałam też 2  część, ponoć lepszą, ale nie byłam w stanie jej nawet zacząć.
Dzisiaj przedstawiam powoli narastający sweter/tunika pasiasty i chustę First Snow no i oczywiście książkę. Książka to dalszy ciąg przygód Jamesa- rycerza Smoka (G. R. Dickson Smok,Earl i Troll).


7 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o Greya to podzielasz zdanie większości znanych mi opinii :) A to rozcięcie to z przodu czy z tyłu będzie? Paski u Ciebie królują w tym tygodniu :) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być z przodu, ale po Twoim pytaniu zaczęłam się zastanawiać ... :)

      Usuń
  2. Fisrt Snow? Ciekawa jestem! Może mnie coś natchnie kolorystycznie... :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli jednak Grey to mocno słaby jest... a przecież jeszcze na podstawie tego czegoś powstał film... jeśli pierwowzór nie powalał, to co dopiero z ekranizacją będzie oO

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy ten sweterek. Chyba wszystkie dziewiarki lubia chusty. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dopiero moja druga chusta. Pierwsza to miniaturka Echo Flower. :)

      Usuń
  5. Grey to raczej powieść dla nastolatek niż erotyka ;) Ewentualnie erotyka na miarę purytańskiej Ameryki. Popularność tej książki jest zastanawiająca, bo wszystkie osoby które ją recenzują nie zostawiają na niej suchej nitki...

    OdpowiedzUsuń