17 wrz 2014

Wspólne dzierganie i czytanie 17

Zabawa u Maknety.

Sweter pasiasty

Jak widać po praniu dalej widać skręcanie oczek raz w jedną raz w drugą stronę. Muszę przemyśleć jaką tu tasiemkę (wstążkę) wstawić, a może tak zostawić i mówić że specjalnie?






Dalej robię chustę First Snow a raczej ponownie wzięłam się za dokończenie jej. Zdecydowanie chusty to nie moja bajka. Ładne są, przydatne, ale męczą mnie prawie tak jak sweter dla partnera. A to dopiero/już druga chusta w życiu.

Książki: "Naznaczona" P. C. Cast, Kristin Cast oraz "Oko szatana" Peter T. Deutermann. Książka Naznaczona jest o wampirach, ale zupełnie inaczej przedstawiony świat niż Zmierzch. Młoda dziewczyna została naznaczona przez wampira- znak księżyca na czole. Jeśli szybko nie dotrze do szkoły dla wampirów umrze. Nawet w trakcie trwania szkoły- przemiany w dorosłego wampira organizm może odrzucić przemianę i także umrze. Po za tym pokazany jest świat nastolatki jej problemy, poszukiwanie własnego miejsca, własnego Ja. Szybko przeczytałam i na pewno będę czytać dalsze części.
Druga książka jest o "zagubieniu" broni chemicznej, defraudacji mienia wojskowego, dochodzeniu, Zaczęłam niedawno, więcej nie umiem powiedzieć/napisać.

5 komentarzy:

  1. Zostaw jak jest i trzymaj się wersji - "tak miało być". Tak jest ciekawej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusty ? Też nie lubiłam dopóki jedną z nich nie zachwyciły się moje koleżanki !
    Pochwała czyni cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostaw ;) Tak przecież miało być ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podzielam zdanie koleżanek, całkiem ładnie się prezentuje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń