4 wrz 2014

Wspólne dzierganie

Przeczytałam kolejną książkę S. Kinga "Dolores Claiborne", jest to powieść psychologiczna. Bohaterka opowiada na przesłuchaniu jak zabiła swojego męża i dlaczego oraz jak zmarła jej pracodawczyni Vera.

Teraz czytam D. Baldacci "Pierwsza dama". "Kiedy dwunastoletnia bratanica pierwszej damy Stanów Zjednoczonych, wraca z urodzinowego przyjęcia, w jej rodzinnym domu dochodzi do tragedii. Dziewczynka zostaje porwana, a jej matka ginie z rąk napastników. Na osobistą prośbę małżonki prezydenta dyskretne śledztwo rozpoczynają byli agenci Secret Service. Brutalne porwanie odsłania ciąg ponurych zdarzeń sięgających w daleką przeszłość prezydenta i jego małżonki, a także głęboko skrywaną tajemnicę pierwszej damy."

Sweter w paski- ostatnie rzędy. Postaram się w następnym tygodniu pokazać zdjęcia na ludziu.



***
Obiecałam partnerowi zrobić sweter bawełniany wzorem warkoczowym. Pokazałam mu kilka włóczek. Wybrał sobie Drops Paris (50g-75 m; druty 5). I teraz tak: jak robiłam dla niego sweter samymi prawymi i lewymi wyszło mi ok 1250 m całość- druty 2,5; przy drutach 3,5 -1400m. Z Ravelry (przy podobnych swetrach) wywnioskowałam, że na sweter potrzeba mi 2000-2500m włóczki. No i tu mam pytanie: czy jesteście w stanie podpowiedzieć mi ile mi właściwie potrzeba włóczki? A i czy korzystałyście z tej włóczki, jaka jest w użytkowaniu?

3 komentarze:

  1. No widać, że na wykończeniu ten sweterek :) na ludziu na pewno b3dzie bajecznie :)
    Włóczki niestety nie miałam więc i powiedzieć o niej nic nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wygląda na ciekawą, z wartką akcją, taka jak amerykańskie filmy sensacyjne.
    Sweterek wygląda fajnie i czekam na prezentację całości.
    Włóczki Drops Paris nie używałam, więc nie mogę pomóc niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baldacci jest na mojej liście - podobno świetny!
    Ja też niestety nie umiem Ci pomóc, nie mam aż takiego doświadczenia :(

    OdpowiedzUsuń